... zaujalo mne, a po zběžné prohlídce, kdy jsem zjistil, že auto je sice nepojízdné, ale jinak v podstatě kompletní, jsem se rozhodl, že ho zachráním. Sehnal jsem jiný motor, zkompletoval a pospojoval
elektrické kabely a opravil drobné nedostatky na karoserii. Našrouboval jsem SPZ z vyřazené Škodovky a vyrazil na cesty, necesty a do přírody. V létě jsem sundal koženkovou střechu, odšrouboval
dveře a užíval si kabrioletu. V roce 2003 jsem zjistil, že toto auto již patří do kategorie veteránů, a po celkem ne zrovna jednoduchých řízeních se mi podařilo veteránské doklady získat.
Od té doby se už mohu účastnit i různých veteránských a OffRoad akcí. V roce 2005 auto prošlo renovací karoserie, koženkové střechy a dostalo nové pneumatiky. Tak co? Líbí se vám?
    Černý byl původně koupen na náhradní díly k bílému (potřeboval jsem motor). Ale protože byl funkční a měl navařený ochranný rám, rozhodl jsem se zkusit s ním jezdit závody Offroad (kluci od kterých jsem to
koupil s tím odjeli pouhý jeden závod a hned to otočili přes střechu). Když se závody přeměnily z pohodových setkání na skutečné závody s přísnými pravidly, mechaniky a sponzory, tak jsem skončil a
používal ho jako traktůrek na dříví a kamení. V současné době již jako celek neexistuje. Rozhodl jsem se ho zprovoznit opět v originálním vzhledu, takže jsem použil podvozek a motor, sehnal jinou karoserii a
teď to po chvilkách dávám dohromady (viz. renovace)."